מועמד ימינה עוקץ: "מה לכהן בבית הקברות?"

    נתי קאליש No Comments on מועמד ימינה עוקץ: "מה לכהן בבית הקברות?"

    עם הקמת המפלגה החדשה של סגן השר אביר קארה, הוא עשוי לפרוש מהכנסת השבוע. הבא בתור להיכנס לכנסת שמע על האופציה הזו וזה מה שהוא הגיב

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנה האחרונה "מפלגת השלטון" בישראל הייתה ימינה, שזכתה בשבעה מושבים בלבד בכנסת היוצאת, כשאפילו לא כל חבריה הסכימו עם הממשלה, וכזכור ח"כ עמיחי שיקלי נשאר נאמן לדרך.

    עם התפרקות הכנסת, ועזיבתו של נפתלי בנט את החיים הפוליטיים, מפלגתו נחלה התרסקות מפוארת, שטרם נראתה כמותה במערכת הפוליטית.

    כל ח"כ פתח לעצמו סיעה נפרדת וחיפש דרך מילוט החוצה מהבית שקרס על יושביו. אחד מהבורחים, הוא ח"כ אביר קארה, שלאחר שלא ממש הסתדר עם המסגרת החדשה של שקד, שגם היא איננה עוד, הקים מפלגה חדשה בשם "חופש כלכלי".

    בקטע ה"כלכלי", קארה טוען שהוא ניסה וינסה לסייע לאזרחים, אך ככל הנראה, לפי הסקרים, בקדנציה הבאה, הכיוון של המפלגה הזו היא יותר "חופש", פחות "כלכלי".

    עם פתיחת מפלגתו החדש, קארה עשוי להתפטר מהכנסת, והבא בתור אחריו צפוי להיכנס במקומו. אלא שנראה שהוא לא ממש שש על המציאה, וזאת בלשון המעטה.

    המועמד הבא ברשימה הוא אשר כהן, ומששמע על האופציה שהוא ימונה לח"כ מטעם סיעת ימינה הוא הגיב כך: "מה לכהן בבית הקברות? הבוקר הודיע לי ידידי ג'רמי, מזכיר סיעת ימינה, שבמקרה ואביר קארה יתפטר, ביום חמישי אהפוך לחבר כנסת. לא הבנתי איך מבקשים ממני להיכנס לבית הקברות הפוליטי של ימינה כשיודעים שאני כהן" כתב.

     

     

     



    0 תגובות